niedziela, 10 lipca 2016

Cześć! Nazywam się Rachel Polanski. Mieszkam w Buffalo. Mam dwadzieścia lat. Urodziłam się 14 grudnia. Mam dwóch braci. Oni są starsi. Mój brat, Alex, jest moim najlepszym przyjacielem. Moi rodzice są rozwiedzeni. Mieszkam z matką i my mamy psa. Trzy tygodnie temu, latałam na Florydę widzieć moja ciocia. Następnie tydzień pózniej leciałam do Polski. W tym tygodniu, szedłam dużo. Codziennie, poszedłam do Starego Miasta. Jadłam gołąbki i piłam wino często. Jedzenie tutaj jest wspaniała. Bardzo lubię Kraków!


1 komentarz:

  1. Czesć! Nazywam się Bruce i dzisiaj jest moje urodziny - Mam zbyt wiele lat!

    Mieszkam w Warszawie z moja źona, Ula, i moim synem, Oscarem. Pracuję w Anglii i dwa czy trzy razy w miesiacu potrózuję do Anglii do pracy. Kiedy mieszkam w Warszawie, pracuję do domu.

    Mieszkałem w Polsce od czterech lat i odwiedziłem wiele miast w Polsce, ale jeszcze nie mówię dobre po polski. Lubię Polskę bo ma ciekawa historię i bo ma wiele pięknych miast.

    Moim syn ma pięc lat i mówi po polsku i mówi po angielsku. Wczoraj, Oscar i Ula przybyli w Krakowie, wieć nie studiowałem i nie pracowałem! Zamiast jedliśmy na restauracji w Rynek Głowny i poszliśmy na spacer do smoka Krakowa.

    Uczyę się polskiego bo chiałbym mieszkać w Polsce przez wiele lat i bo chiałbym czytać polskiego w moim synem!

    OdpowiedzUsuń