poniedziałek, 18 lipca 2016

Co Robię w Krakowie

W sobotę pogoda nie była dobra - pada deszcz cały dzień.  Kiedy pada deszcz w Krakowie wolnę postocać wewnątrz.  Od czasu do czasu idę do kina oder odwiedem musea.

W sobotę, był bardzo zmęczony więc spałem do dziewiataj rano. Po śniadaniu, cyztałem mója ksiazkę i studiowałem polskiego.  Uczye się polskiego jest bardzo trudny!

W niedzielę tez pada deszcz.  Pracowałem cały rano.  Musialem pisać raport.  Potem jechałem do Nowej Huty.  Budnyki były bardzo imponujące i ciekawe.

Mam nadzieję że najstępny tygodniu pogoda będzie lepsza.  Kiedy święci słonce, jezdzę tramwejem do centrum Krakowie.  Potem lubię iść na spacer przez stary miasto i nad Wistulę.  Lubię atmosferę do Krakowie.  Lubię pić kawę lub piwo i ogladać ludzi.  Nie lubię grać sportu  - jestem za stary! 


W zima, kiedy pogoda jest zimna I pada śnieg, Krakow jest bardzo ładny.   Chodniki sa białe i śliskie. Na zimna noszę ciepły ubranie kiedy wychodzę zewnątrz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz